Hamerli József leszármazottait mutatja be az oldal, fokozatosan feldolgozva a család életét.

2008. március 23., vasárnap

Keresztapámtól tizennegyedik rész

A következő gyermeke a Hammerli-Hoffmann házaspárnak Hamerli József (XVI6-n), 1907-ben született Pécsett. Ő is kétszer nősült. Eslő felesége Vásárhelyi Irma volt, akitől öt gyermeke született. Feelségétől elvált, második felesége Zsinko Anna. Az öt gyerekből 4 fiú és egy kislány. Az elsőszülött Hamerli József 1931-ben született (XVI/1-a), ővele egyszer találkoztam, még Pécsett. Meghalt 70 éves korában, 2001-ben. Húga, Hamerli Zsuzsa, született 1933-ban, őt is megismertem. A harmadik gyerek Hamerli Iván volt, aki 1935-ben született, s meghalt 21 éves korában 1956-ban. Részt vett a forradalomban, s lelőtték. Hamerli Gábor 1944-ben született, vele nem találkoztam, hiszen még kisgyerek volt, mikor én a Hamerli családot 1948-49-ben megismertem. Az ötödik testvér Hamerli Bálint, 1949-ben született. Ő később apósom tanítványa volt, már Pesten, akkor egyszer láttam őt. Nekünk Helgával ezekkel a gyerekekkel nem volt kapcsolatunk, csak apjukkal, s ismertem mindkét feleségét is. Hamerli Józseffel 1949-50-ben többször találkoztunk a Ferenciek terén, vasárnap délelőtt misén, melyen szinte az egész Pesten tartózkodó Hamerli család tagjai részt vettek.

(3320. oldal: családfa)

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
Magamról most inkább nem mondok sokat. Az élet szép, én szeretek élni, és sokáig is szeretnék élni, remélem az Úr is így akarja ezt.