Hamerli József leszármazottait mutatja be az oldal, fokozatosan feldolgozva a család életét.

2008. március 23., vasárnap

Keresztapámtól kilencedik rész

Hamerli József és Hoffmann Sára második gyermeke Stefánia, Helga édesanyja volt. Ő 1903. május 5-én született Pécsett és 1970. március 16-án halt meg Budapesten, 67 éves korában. A család részleteiben a d./ táblázaton szerepel. 1920. január 15-én Schmidt Lajoshoz ment férjhez, 17 éves korában, férje ekkor 29 éves volt. Ő 1891. október 4-én született, pont 30 évvel korábban, mint későbbi veje, én. Apósom családjáról majd az f./ tábla kapcsán emlékezem meg részletesen. Kettejüknek három leánya és egy fia született.

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
Magamról most inkább nem mondok sokat. Az élet szép, én szeretek élni, és sokáig is szeretnék élni, remélem az Úr is így akarja ezt.